Ir skaidrs, ka ne vienmēr prece ir tāda kā gaidījāt. Ja pēkšņi kāda prece neder jums vai jūsu bērniem, lūdzu neuztraucieties! Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas datuma atgriezt, samainīt un saņemt atpakaļ naudu par samaksāto preci.

Saglabājiet pirkuma čeku un pavadzīmi, tas ir Jūsu pirkuma līgums. Pirkuma līgumā aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus – šādā gadījumā tas tiks atzīts par spēkā neesošu.

Preces apmaiņa

  1. Precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālam izskatam – bez lietošanas pazīmēm, jābūt saglabātām visām etiķetēm un iepakojumam.
  2. Noteikti pievienojiet dokumentu, kurš apliecina preces iegādi: čeku vai preču pavadzīmi. Jums jāaizpilda anketa, kas pieejama ŠEIT. Jūs varat arī brīvā formā aprakstīt preces atgriešanas vai apmaiņas iemeslus adresējot iesniegumu mums.
  3. Preces apmaiņas izmaksas apmaksā klients (Latvija un citas valstis)
  4. Pirms preces apmaiņas sazinieties ar mums zvanot +371 27 131 821 vai rakstot uz [email protected] un informējiet par nodošanas iemeslu un detaļām.
  5. Preci var apmainīt SIA “RIDZ Group” birojā vai nosūtot to pa pastu uz adresi:

SIA “RIDZ Group”
Stirnu iela 20a-23, Rīga, LV-1082

 Preces atgriešana

  1. Precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālam izskatam – bez lietošanas pazīmēm, jābūt saglabātām visām etiķetēm un iepakojumam.
  1. Noteikti pievienojiet dokumentu, kurš apliecina preces iegādi: čeku vai preču pavadzīmi. Jums jāaizpilda anketa, kas pieejama ŠEIT. Jūs varat arī brīvā formā aprakstīt preces atgriešanas vai apmaiņas iemeslus adresējot iesniegumu mums
  2. Preces atgriešanas izmaksas apmaksā klients (Latvija un citas valstis)
  1. Pirms preces nodošanas atpakaļ sazinieties ar mums zvanot +371 27 131 821 vai rakstot uz [email protected] un informējiet par nodošanas iemeslu un detaļām.
  2. Atgriežamo preci lūdzu sūtīt:
    • Ar Latvijas pasta starpniecību uz adresi:

SIA “RIDZ Group”
Stirnu iela 20a-23, Rīga, LV-1082

Atgriežot preces, obligāti jāievēro šie nosacījumi:

  1. precei, kas tiek atgriezta jābūt oriģinālajā nebojātā, neaplīmētā, kārtīgā iepakojumā ar visām etiķetēm un jābūt ieliktai transportēšanai drošā iepakojumā;
  2. precei jābūt Pircēja nesabojātai un nelietotai;
  3. prece nedrīkst būt zaudējusi preces izskatu (nedrīkst būt bojātas etiķetes, noplēstas aizsardzības plēvītes utt.) ;
  4. precei, kas tiek atgriezta jābūt tajā pašā komplektācijā kāda tā bija, kad Pircējs to saņēma
  5. atgriežot preci, obligāti jāiesniedz tās iegādes documents – čeks, pasūtījums-rēķins, kurā nevar būt veiktas nekādas izmaiņas, dzēsti vai pārrakstīti tajos norādītie dati

Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preces, kuras Pircējs atgriež, ja Pircējs neievēro šajā pantā noteikto preču atgriešanas kārtību.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā, zvaniet: +371 27 131 821 (darba laikā)

Samaksātā summa par preci tiek atgriezta ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no preču saņemšanas dienas.

Pamanījāt ražošanas brāķi vai brāķi preces ekspluatācijas laikā?

  1. Ja jūs ieraudzījāt ražošanas brāķi – uzrakstiet uz elektronisko pastu info(@)bogs.lv, kā arī pievienojiet brāķētās preces fotogrāfijas.
  2. Noteikti pievienojiet preces iegādes dokumentu – čeku vai preces pavadzīmi.
  3. Preces atgriešanai nepieciešams aizpildīt anketu, kura ir pieejama ŠEIT. Ja anketa nav pieejama, tad brīvā formā lūdzu aprakstiet preces atgriešanas vai apmaiņas iemeslus.

Aizpildīto anketu lūdzu nosūtiet uz info(@)bogs.lv